Zimske radosti na Zelenici , foto: Klemen Malovrh
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 121 - 140 od 491 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
25. 1. 2016, Otroci z reševalci v Osnovni šoli Tržič
  V osnovni šoli Tržič je v soboto, 23.1.2016  potekalo tekmovanje učencev »Mladina in gore«. Za nižje razrede osnovne in podružnične šole Podljubelj in Lom pod Storžičem pa je ta dan v šoli potekal redni šolski pouk.

10. 12. 2015, Anketa - Snežni plaz
  Dragi obiskovalci gora - pred vami je ANKETA - SNEŽNI PLAZ, ki je na voljo vsem, ki se boste ali ste se že srečali s snežnim plazom. Posredovanje reševalne službe ni bilo potrebno zato o tem dogodku nimamo nikakršnih podatkov, na osnovi katerih bi vsi, ki se ukvarjamo z izobraževanjem ali reševanjem lahko izboljšali naše delo.
10. 12. 2015, Razpis- Tečaj varstva pred snežnimi plazovi, 9.1.2016
  GRS Tržič organizira Tečaj varstva pred snežnimi plazovi v obliki predavanj in vaj na terenu.
Enodnevni tečaj je namenjen planincem, turnim smučarjem, alpinistom, občasnim ali rednim obiskovalcem gora v zimskem obdobju...
Spoznajte nevarnosti snežnih plazov, naučite se ustrezno uporabljati zaščitno opremo, preizkusite iskanje zasutih s pomočjo plazovnih žoln, spoznajte ustrezno ukrepanje v primeru nesreče v snežnem plazu,...

Razpis - Informacije =>

4. 11. 2015, Združena vaja reševanja iz globin v urbanem okolju

V torek 3.11.2015 smo člani GRS Tržič in gasilci PGD Tržič izvedli združeno učno vajo - usposabljanje na temo reševanja iz globine v urbanem okolju.
Predpostavka vaje: reševanje ponesrečenega, ki je z mostu padel v strugo reke Tržiške bistrice. Tržiška bistrica je na področju Tržiča ujeta v visoke zidove in škarfe ter v večjem delu težje dostopna.
22. 10. 2015, Popoldanska vaja v Medvodju
  Lepo jesensko popoldne smo izkoristili za spoznavanje manj znanih terenov naše občine.
7. 10. 2015, Kolesarjenje in piknik Šija 2015
  V soboto 3. oktobra 2015 smo kljub slabemu vremenu izvedli letošnji Duatlon in piknik. Vse jutro je močno deževalo, za vzpon na Šijo s kolesi sta se kljub temu odločila naša klena člana Milan in Nejc. Ostali smo se počasi nakapljali na Šijo z ne preveč dobrimi obeti za piknik.
20. 9. 2015, Spodnji plot je zvezan z železjem
  Izvrstna domislica tržiških gornikov se je udejanila in postavila na preizkus ( celoten prispevek si lahko preberete v torkovi tiskani izdaji Slovenskih novic).
11. 9. 2015, Vaja reševanja v novi ferati Spodnji plot na Zelenici
  V torek 8.septembra 2015 smo izvedli popoldansko vajo na področju nove zelo zahtevne zavarovane plezalne poti- ferate v Spodnjem plotu na Zelenici.
Člani GRS Tržič so se seznanili z novo ferato (vzpon prek nje), uredili smo primerna sidrišča za primer reševanja iz te stene, izvedli smo vajo na dveh deloviščih z namišljenim scenarijem poškodovanih/obnemoglih plezalcev v ferati.

10. 9. 2015, Naši člani tudi v helikopterski reševalni skupini SV
  Gorski reševalci-člani GRS Tržič so tako sedaj kot v preteklosti bili aktivni tudi v reševalni skupini za helikoptersko reševanje v Slovenski vojski.
Med prvimi pobudniki za organiziranje vojske za delovanje na tem področju je bil Janez Kavar (danes brigadir v pokoju), več let je službene naloge v tej enoti opravljal Matija Perko (danes major v pokoju), trenutno pa kot reševalec letalec v tej enoti sodeluje vojak Dušan Hrnčič.

Več o helikopterski reševalni skupini SV v članku na:
27. 8. 2015, Letna vaja GRS Tržič
  Letošnjo letno vajo smo izvedli na področju Dolge njive in Košutnikovega turna.

Vili Vogelnik je pridno beležil vsak naš korak: => Fotogalerija
16. 7. 2015, Avantura je pomemben del alpinizma
  Intervju z našim članom Slavkom Rožičem v julijski številki Planinskega vestnika.

1. 6. 2015, Poškodba delavca na električnem daljnovodu

V nedeljo 31.5.2015 ob 12:25 smo bili aktivirani s strani centra za obveščanje Kranj:
na Loki pri Tržiču je prišlo do delovne nesreče: poškodovan je delavec elektro podjetja na daljnovodnem drogu.
Prišlo je do poškodbe zaradi stika-preboja el.energije, delavec je na srečo preživel (20 kV daljnovod), po prvih ugotovitvah je imel poškodovano roko, bil je pri zavesti, sam pa se ni mogel spustiti na tla.
25. 5. 2015, Spominska svečanost na Okrešlju 2015

Letos mineva že osemnajst let od tragične nesreče na Turski gori, kjer so se v helikopterski nesreči smrtno ponesrečili naši prijatelji gorski reševalci.
Spominska svečanost bo v soboto, 6. junija 2015 ob 10. uri pri obeležju na Okrešlju.
V kulturnem programu bo nastopal moški pevski zbor Gorščaki. Mašo bo daroval župnik gospod David Jenstrle.

Vabimo vas, da se nam pridružite!

DGRS Tržič
Blaž Belhar, predsednik
25. 5. 2015, Nova številka revije Gorski reševalec
  22.5.2015
Pripravili smo 5.številko Gorskega reševalca,
do spletne revije in pdf-ja pridete prek povezave na http://www.grs-trzic.si/publikacije.php?pid=8

12. 5. 2015, Reševanje padalcev

Člani društva GRS Tržič smo v okviru pomladnih usposabljanj v sredo 6.5. 2015 izvedli vajo reševanja padalcev.
14. 4. 2015, Usposabljanje za reševanje s helikopterjem
  V teh dneh se po društvih GRS po Sloveniji vrstijo usposablanja za gorske reševalce po modulu A. Tržiška postaja je imela vaje 13.4.2015 na področju Ljubelja in Zelenice.
9. 4. 2015, Nesreča v gozdu - Bezgovca 2015
  V sredo , 8. aprila popoldne, so se na področju Bezgovce v Medvodju zgodile tri nesreče v gozdu. Poleg gorskih reševalcev so bili aktivirani tudi gasilci PGD Tržič. Na srečo je šlo le za dobro pripravljeno vajo, ki pa je prinesla kar nekaj novih izkušenj.
17. 3. 2015, Turnosmučarski vikend v dolini Stubai

Konec prejšnjega tedna (od 12. do 14. marca 2015) smo se na pobudo našega člana Janeza Primožiča (inštruktor GRS, gorski vodnik) odpravili na skupno turnosmučarsko dogodivščino na področje doline Stubai (Avstrija, Tirolska).
Po 5 urni nočni vožnjo smo zjutraj prispeli v kraj Neustift v dolini Stubai (993m), od tam še nekej ovinkov do izhodišča nato pa nahrbtnike na ramo, na noge smuči in vzpon proti koči Franz Senn 2147m, ki je bila naslednje 3 dni naš dom.
17. 3. 2015, Reševanje Suho ruševje

V nedeljo 15.3.2015 ob 9:24 smo dobili obvestilo preko centra za obveščanje, da je na področju Suhega ruševja nad Zelenico poškodovan planinec.

Vreme ne kaže najbolje - v dolini je oblačno, nad Zelenico megla in veter, hitro nam je jasno da bo reševalna akcija potekala na klasičen način-brez pomoči helikopterja.
22. 2. 2015, Peto tekmovanje v vožnji z akia čolni v Mojstrani
  V organizaciji GRS Mojstrana je bilo v petek, 20.2.2015 izvedeno že peto tekmovanje v vožnji z akia čolni na smučišču v Mojstrani. Tekme se je udeležilo 37 ekip iz desetih društev GRZS.